tisdag 7 juli 2009

Amazing what a beat can do

Har alltså tillbringat ytterligare en dag på Hemköp. En ganska så rolig sådan faktiskt! Har hänt en hel del så har snurrat på rätt bra. Det som är kul är att jag får så stort förtroende. Jag får göra ALLT och lite till! Idag har jag lärt mig ytterligare saker som jag behöver kunna inför helgen när jag är istället för Angelica. Ska nog fixa sig! Alla är så söta och säger snälla saker också. Tack! Självklart saknar jag några av sötnosarna på Coop och allt där men känner verkligen att jag kommit in på Hemköp och att dom också är trevliga så trivs jättebra. Dock är jag för tillfället väldigt trött. Två dagar ledigt kunde inte komma mer lägligt! Min kropp gillar inte riktigt det där med att gå upp halv sex, sex på morgonen eftersom jag aldrig kommer i säng före tolv, ett någon gång. Går ju bra några dagar men ligger en hel del timmar minus i sömn så imorgon har jag gjort mig förtjänt av en riktig sovmorgon! Nu ska jag ta och kolla igenom alla bilder och sen ladda upp några här som jag lovat. Sedan blir det kolla minnesstunden och en konsert med Michael Jackson som tv4 och tv4+ sänder ikväll. Missa inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar