måndag 6 juli 2009

Sommaren med Göran

Idag var jag åter på plats på jobbet när klockan slog 7. Same old, same old... Eftersom jag har svårt att säga nej till en massa pengar slutade det med att jag sa ja när Angelica frågade om jag ville jobba helgen istället för henne. Ska göra lite nya spännande saker också. Kul att lära sig nytt! Efter jobbet drog jag en sväng till farmor och farfar och så fick dom prata av sig lite. Farmor har ont i benet så hon kan knappt gå stackarn. Men nu har hon fått tabletter så nu blir hon förhoppningsvis bättre snart!

Mötte upp Lina, Anders, Hanna, Elin och Jennifer på stan och sen kollade vi in Sommaren med Göran! Den har premiär den 31 juli om jag inte kommer ihåg fel. Supersöt och rolig på alla sätt! Nej alltså jag reser inte så mycket... utom när jag typ ska någonstans! Klockren! Bra skådisar och ett bra manus. Kort sagt svensk film när den är som bäst! Kolla in den! Nu ska jag sova för imorgon börjar jag, hör och häpna, klockan 7!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar