lördag 28 mars 2009

Lönehelg på Coop

Igår morse hoppade jag på tåget mot Gävle. På något sätt kommer det nog alltid vara hemma för mig. 21 år här i stan är ganska så lång tid. Det mesta var sig likt i vilket fall! Hoppade på bussen till Valbo och Coop. Även där var sig det mesta likt. Elva timmar senare ramlade jag ut trött men glad. Massa folk eftersom det varit lön. Lite ringrostig i början men snart satt PLU koderna där dom skulle och det mesta gick på ren rutin. Ida körde hem mig och Johanna och sedan blev det lite prat med la familía och pussande på Eddi.

Några ord om finalen i Let´s Dance också! Kom hem lagom till deras sista danser. Ni som har följt min tidigare blogg vet att jag är lite svag för den där stora starka saken som kallas Magnus. Tycker bara han är så cool. Summa sumarum så tycker jag Laila är en bättre dansare men att Magnus kanske har stått för den större utvecklingen under programmet. Helt underbart också att han har bjudit så mycket på sig själv! Han är en riktig Baloo! Nu håller jag bara tummarna för att han får åka till Eurovision Dance Contest! Då jäklar får dom andra länderna något att snacka om...

I morse var det dags igen! Klockan nio var jag redo och sen var det kunderna i fokus fram till 18,30. Inga konstigheter så det känns bra. Nu börjar det bli dags för mat här och sen blir det bio. Hoppas alla får en trevlig kväll!

1 kommentar: