tisdag 19 maj 2009

Don´t say the words if you don´t mean it

God kväll på er! Tog just en liten paus i pluggnadet för sitter med ett rätt långtråkigt rättsfall. Men ska nog ta mig igenom det före kvällens slut. Hade basgruppsmöte och seminarium idag också. Känner ni igen det kanske? Trodde nästan det... Jag sa ju att det inte skulle bli några vapen och det blev inte heller även om det hettade till lite i diskusionerna ibland men sånt är ju bara kul! På vägen hem mötte jag Richard och den här gången hade jag faktiskt tid att stanna och prata lite. Han ska också "hem" till Gävle i sommar så vi kommer säkert springa på varandra. Midsommar? Får väl se! Annars har det inte hänt så mycket kul här inte. Fick bli lax med ris och sås till middag, sjukt gott! Det som är bra är att det är nyttigt, går fort och dessutom blir det inte så mycket disk vilket uppskattas när man som fattig student inte har någon diskmaskin. Like it! Sedan har det blivit lite plugga och så slog jag en pling till min söta mormor. Hon är bra hon vill jag lova! Lovade mig ett bidrag till en systemkamera så nu ska jag börja kolla runt. Eller jag har redan börjat men det är ju så sjukt svårt. Får bli en sväng ut till Siba eller nått i veckan och klämma och känna lite och se vad jag vill ha. Ni märker säkert att jag har bytt layout på bloggen också. Den är tillfällig tills jag kan lyckas bestämma mig för vad jag vill ha. Beslutsångestens dag idag med andra ord! Nu ska jag läsa klart det här och sen slå på ett avsnitt eller två av Sex and the City tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar