torsdag 7 maj 2009

The feeling of being wanted

I morse var det upp tidigt och pappa körde mig till Hemköp. Där väntade Göran och efter att ha fått lite kläder och så hoppade jag in med Margareta i kassan. Hon lämnade mig själv
ganska så fort. Jag kan ju det där, bara några PLU som är annorlunda och så. Lite läskigt när man skulle ropa men jag är ju inte den som är den. Pratade lite med Göran sen om sommaren och det verkar bli perfekt! Slutade vid två så gick hem och åt lite mat och nu är jag i Uppsala. På tåget hem ringde Tony så blir lite Coop i nästa vecka. På tal om tåg, jag glömde ju säga att jag fick åka gratis på tåget till Gävle igår! Helt lagligt. Det kom aldrig någon och stämplade biljetten och eftersom jag har 10-biljett kan jag ju använda den igen sen eftersom den inte är stämplad. När jag hoppat av tåget och skulle springa in på Ica ringde dom från Willys och undrade om jag ville komma på intervju. Jag tackade men tackade nej. Har kommit fram till att mitt liv är ganska så galet. Jag är liksom överallt och ingenstans på samma gång!

Gävle:
- Familj
- 2 jobb
- Sköthästar
- Vänner
Uppsala:
- Lägenhet
- Skola
- Vänner

Lägg också till att jag har vänner och intressen som tar mig lite överallt så är det full fart. Men jag gillar det! Nu blir det lite plugga inför seminariet imorgon då jag dessutom ska hålla föredrag om semidispositiva lagregler. Spännande saker!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar