lördag 9 maj 2009

Life at Hemköp

Idag gjorde jag då mitt första riktiga pass på Hemköp! Tyckte det gick helt okej. Nu sitter alla PLU nummer betydligt bättre och jag börjar kunna kassan och systemet. Den enda jag inte är riktigt kompis med än är maskinen där man skriver ut telefonkort men det ska nog lösa sig det med! Lite kul också att på Hemköp så har alla sin egen kassa med egen inloggning och så. Man får hämta en kassabox när man kommer och sen räkna igenom den och redovisa när man går hem. Känns lite skumt att sitta där och räkna 500-lappar men det är väl något man vänjer sig med det också! När jag kom hem var Micke, Catharina, Åsa och Erik här. Vänner till mamma och pappa. Dom hade bestämt sig för att åka ner och kolla en snubbe som heter BB King i Göterborg i sommar så hjälpte dom boka tåg och konsertbiljetter. Kul att dom kommer iväg på lite sånt också :) Imorgon är jag ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar