onsdag 20 maj 2009

Here we go again

Ändrade planer! Kom inte mer än utanför dörren så ringde telen igen och Emma undrade om jag inte kunde jobba imorgon med start kl 07,00. Hela kroppen skrek men jag hörde mig själv säga ja och tänkte på alla pengar. Med andra ord var det bara slänga ner kläder i närmsta väska, städa av det viktigaste och försöka få med allt som krävs för en och en halv vecka i Gäve. Mamma och pappa åker till Mallis tidigt på söndag morgon så ska vara hemma och hålla i trådarna lite under tiden. Försöka få lite tentaplugg gjort också. Nu ska vi kolla in Patrik 1,5!

2 kommentarer:

  1. Det är viktigt att jobba och göra rätt för sig här i världen, det är bra att du anammat det synsättet ;) Känn hur skönt det är att veta att varje krona du tjänar innebär en krona mindre i lån från CSN (på ett ungefär). O det är bra det!

    SvaraRadera
  2. haha tro mig, jag är expert på att tänka så!

    SvaraRadera