torsdag 14 maj 2009

Hungry eyes

Torsdag och jag är ledig! Sitter just nu och pluggar för fullt. Seminarium imorgon ju! Då ska rättsfall och allt som rör arbetsskyldighet och omplacering sitta som en smäck är tanken.

Såg att världens bästa Anders utmanar på Rix ikväll! Så slänga iväg en röst eller tre på den goa snubben från Götet är ni snälla. Han heter ju numera Anders Fernette istället för Johansson! Rösta här!
Någon mer än jag som undrar
hur sjutton han gör med tungan?
Jag kan inte i vilket fall...

2 kommentarer:

  1. nope jag röstar på emd :P

    SvaraRadera
  2. Nämen! :D vilken sötsak på din blogg! jag håller STARKT med dig om att folk ska lägga en röst på honom!! :D MINST en röst! jag har röstat en gång men ska rösta fler gånger ;) kan ju använda mammas epost och så.. haha (A) Anders förblir den bästa. <3 Bilden: Minnen som aldrig suddas ut! <3

    SvaraRadera