onsdag 20 maj 2009

Isn't it ironic

Idag hade vi terminens sista basgruppsmöte och seminarium. Det visade sig vara allmän skolk och typ halva klassen var borta. Min lilla grupp var dock intakt och vi gjorde det bästa vi kunde av situationen även om vi mest satte av tiden. Så nu kommer ni slippa mitt tjatande för ett tag kära läsare. Telefonterror av Håkan mitt upp i allt också. Kan konstatera att det där med att det skulle vara svårt att få jobb idag inte gäller kassörskor med två års erfarenhet och att alla som jobbar inom matvarubutiker i Gävle verkar känna varandra och ha jobbat precis överallt. Nu är jag hemma och funderar på att dra ut och springa en sväng. Hade ju ett ganska bra flyt senast! Vad gäller kamera lutar det nu mest åt en Nikon D60 tror jag. Skriv gärna en rad eller två om du vet något jag borde veta om någon av dom två kamerorna jag funderar över!

En av mina absoluta favoritlåtar! Rätt underhållande video också måste jag säga! Den är gjord 1996 så man får ta det för vad det är.

2 kommentarer:

  1. Jag vill försvara mig med att jag var till vårdcentralen för att prata med en läkare och det var därför som jag uteblev. Laga förfall med andra ord!

    God tur med tentaplugget!

    SvaraRadera
  2. Förresten, gillar din nya design :)

    SvaraRadera