måndag 18 maj 2009

No one could look as good as you

Tyckte som sagt att jag förtjänade en liten sovmorgon så en sån fick det bli! Upp strax före lunch och plockade ihop grejerna. Tog en sväng förbi stan och hittade klänningen på Lindex som jag pratade om! Lämnade in min ring som jag fick för typ 10 år sedan också så dom kan förstora den lite för den har blivit lite väl trång. 450 kr skulle dom ha för det. Tur att mamma betalar! Bortskämd men tacksam var det. Sprang iväg till tåget och kom fram till ett Uppsala som inte bjöd på det bästa vädret. Eftersom jag bara hade en tunn tygjacka och inte kände för att bli dränkt valde jag att hoppa över den planerade prommisen hem och tog bussen istället. Blev ett par timmar plugg och lite tv. Nu funderar jag på att hoppa in i Pretty Woman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar