lördag 2 maj 2009

I felt your touch and I wanna dance the night away

Här rullar det på! Liftade till Gävle igår med Iréne och Lars som kom förbi. Körde mamma och pappa till Lasse och Gia och sen hade jag och lillebror myskväll! Han var lite sliten efter Valborg men nu vet han i vilket fall att man inte mår nått vidare om man dricker massa vodka. Vi kollade Humorgalan och sen Den sista samurajen. Sjukt bra film. Visste ni föresten att samuraj betyder "den som tjänar"? Vi åt vindruvor och hade det mys i vilket fall!

Idag har jag tillbringat dagen på Coop! Körde 10-19 i kassa 10. Jag sålde blommor och gräsklippare på löpande band. Full fart hela dagen och ovanligt mycket folk med tanke på att det var så bra väder ute. Imorgon ska jag och kassa 10 hänga med varandra hela dagen också! Blir säkert mys. Nu ska jag kolla in grabbarna grus på Babben och co och sen blir det väl en film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar