onsdag 24 juni 2009

All day long

Har varit lite taskigt med uppdateringar här idag vilket har sin förklaring i att jag varit på Hemköp mer eller mindre hela dagen. Dagen började väl lite surt. Hatar att vara sådär nära men ändå inte riktigt få till det. Men men, positivt tänkade var det här! Började jobba 7 och bakade i vanlig ordning och sen var det kassa och plocka det mesta fram till klockan 14. Ylva kom och bad väldigt snällt vilket resulterade i att det blev dubbla pass för min del. Var hemma en snabbis och fikade med mormor och pussade lite på Oscar. Klockan 6 imorgon bitti hoppar han på ett flyg till Malta för en språkresa på tre veckor. Tror faktiskt aldrig jag varit ifrån min lilla lillebror så länge. Han kommer saknas, men jag är säker på att han kommer få det superkul! Sen gick jag tillbaka och jobbade 17-21 också. Full rulle! Göra ren kycklinggrillen, fixa pantmaskinen och fylla på bananer för fulla muggar och det blandades också ut med lite kassa. Dagens goda gärning var när jag spårade upp en kille som tappat sin plånbok och berättade att vi hade den i tryggt förvar. Han blev superglad och skulle komma in och hämta den. Slutet gott, allting gott.

Nu sover hela huset eftersom dom ska upp om några timmar utom Henke som sitter fastklistrad vid datorn. Läge för Sex and the City med andra ord! Imorgon är jag leeeeeedig! Jag beställer strålande sol och typ 25 grader varmt tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar