tisdag 16 juni 2009

A good advice that you just didn't take

Har nu kommit hem från jobbet! Jag och frukten/grönsakerna hade en trevlig förmiddag ihop. Fick en hel del gjort så det känns bra! Ska tillbaka imorgon och hjälpa dom få undan alla varor på kolonial. Det sket sig lite med den där lediga veckan... Men men, pengar in! Det kan man aldrig ha för mycket av... Rätt skönt att sluta klockan två också för då har man ju liksom hela eftermiddagen och kvällen på sig att hitta på något. Problemet är bara att man ska hitta på något att hitta på också. Ska ta mig en funderare på det! Någon som har nått förslag? Det stog Monde Yeux i min kalender ikväll men det sket sig eftersom jag jobbar tidigt imorgon. Next time boys!
Kom bara ihåg vad jag har sagt...
För din egen skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar