tisdag 30 juni 2009

Just a thought

Jag har börjat vänja mig med att gå upp tidigt tidigt och så även igår och idag. Har jobbat som ni kanske förstår. Igår fick jag ryck på den överfulla frysen så drog på mig Anders jacka i storlek XL som nådde mig till knäna och tog tag i det hela. En timme senare hade jag fått ut en hel del i butiken och kunde sortera upp bland brödet så det blev snyggt och fint. Härligt! Annars har jag mest plockat varor och så lite kassa. Same old, same old med andra ord. Igår kväll blev det bara slappa. Kollade in Carros favoriter på tv också och fick Fröken Fräken på hjärnan hela kvällen. Och vad menar Henrik med att han nog är singel? Sånt bör man väl veta...

Idag slutade jag redan kl 14. Fortfarande varmt och skönt så bestämde mig för att köpa en glass att ha på vägen hem. Valet föll på en Twister. Jag tycker hela grejen med glass i allmänhet och isglass i synnerhet är sjukt ologisk. Man köper det när det är varmt ute men just eftersom det är varmt ute smälter dom fortare än kvickt. Antingen får man milkshake eller så blir man helt kladdig från topp till tå. Hade jag velat ha en milkshake hade jag ju kunnat köpa det direkt liksom! Kan ingen uppfinna en droppfri glass som liksom håller kylan av sig själv? Tack!

2 kommentarer:

  1. WOHO! :D Carros favoriter! "lilla söta fröken fräken..."
    Tycker du ska med på scottsarna någon gång!!

    De där med glassen, du får stå i frysen!
    Eller ät alite SNABBARE!

    SvaraRadera
  2. Ja asså glass är fan ett problem!!!!!!!!!!!!!!! Galet gott men galet....... glassigt?

    SvaraRadera