lördag 13 juni 2009

For you I´ll break myself in two

Idag har det varit full fart som vanligt! Kom till jobbet strax före sju och tydligen var det meningen att jag både skulle baka och grilla kyckling före kl åtta. Det blev en jäkla massa tider att hålla reda på och man önskade att man hade lite fler armar men jag tror jag fick till det iafall. Annars var det väldigt lugnt på jobbet idag. Måste nog bero på vädret kanske? Var tydligen lika dött på många andra ställen också. Blev lite kassa och lite plocka och så iafall. Slutade två så det var ju helt okej!

Dressade om och hoppade in i bilen mot min andra hemstad Uppsala. Plockade upp Erri vid tåget och tog en sväng förbi lägenheten och hämtade upp posten som kommit under veckan. Sedan drog vi till Fyrishov! Hittade billig och bra parkering och gled in lite snyggt. En halvtimme senare klev Mojje, Anders och Robin på! Blev problem direkt när Anders bas inte ville vara med. Tur att Jocke Hemming finns! Han räddade situationen genom att låna ut sin och killarna kunde börja. Dom var som vanligt roliga och vi hade kul i publiken. Allsång och grejer! Mojje kom och snackade lite och Robin tittade förbi men blev en snabbis idag eftersom dom skulle med båten till Gotland. Vi minglade runt lite och snart var det dags för grabbarna EMD att ta plats på scenen. Var dock inte så taggad på gig på grund av att jag tappat känseln i fötterna, allt var lerigt och lite annat. Killarna var bra iafall även om publiken inte var så på. Fick rycka in och rädda Eriks hatt där också. Dagens var iafall att Frazze var på plats! Riktigt kul att träffa på honom igen. Han visade stolt upp sitt nya mixerbord. Vi kände att det blir inte roligare än såhär så vi lämnade EMD signerandes med massa galna tjejer och hoppade in i bilen. Nu är jag hemma och tror aldrig jag uppskattat ett par torra strumpor så mycket nån gång! Imorgon är jag helt ledig. Har inte en enda grej inplanerat. Fantastiskt!

I was with you when the joyride started
And I’m still here when you´re gone departed

1 kommentar:

  1. Jag var där oxå o jag säger bara DAAANNNY<33333 Så otroooligt bra o så jävla snyygg!! Synd du inte hade nåra bilder på honom.

    SvaraRadera