onsdag 3 juni 2009

Summer love

I morse var man uppe med tuppen. Hade ställt dubbla alarm för säkerhets skull. Fel dag att försova sig på! Det hela resulterade i att jag drömde konstigt om att jag irrade runt på en skola och inte hittade vart jag skulle och vaknade ungefär varje kvart panikslagen och trodde jag försovit mig. Var tydligen mer nervös än jag trodde. När klockan blev sex var det iafall dags att gå upp och en timme senare mötte jag upp Björn och Rickard och tog bussen till Gimogatan och tentan. Mötte upp folket och så in och packa upp alla böcker. Tentan gick okej tror jag. Alltid så svårt att veta. Första två kändes bra men sista var så flummig. Är i vilket fall jätteskönt att den är över! Nu är det sommarlov för hela slanten! Pussades och kramades lite med mina sötnosar och önskade alla trevlig sommar. Vissa kommer jag ju träffa på under sommaren också, annars finns ju alltid mobil, msn och fejjan. Bussen hem och tyckte jag förtjänade lite godis från Ica. Plockade upp böckerna som nu får stå i bokhyllan ett tag. Var bara börja packa om för efter lite städning och så kom mamma, pappa och mormor på besök. Mormor gillade vår lägenhet och mamma tyckte mina gardiner blivit fina när jag strök dom... (det var tydligen väldigt viktigt. Lika bra göra som hon säger...). Packade in mormor och alla kläder i bilen och sen styrde vi hem igen via skogen och Gysinge bland annat. Tror aldrig jag åkt den vägen tidigare men den funkade den också. Nu är jag hemma i mitt gamla rum igen och sitter och äter lite glass. Det är sommarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar