tisdag 23 juni 2009

I was born to make you happy

Tidig morgon idag med och iväg till jobbet. Bakade och sådär och sen blev det kassa och plocka precis som igår. Eva stackarn halkade och stukade foten rejält så hon kunde inte gå. Johan räddade situationen genom att komma lite tidigare så det löste sig. Dagens äckligaste var när jag hittade en använd snus bland bindorna. Inte okej någonstans! Men jag gillar att plocka varor som det inte är bäst före datum på. Då är det liksom bara slänge upp grejerna och man slipper plocka om och fixa och dona. Lyckades också prata med regionschefen Erik i telefon. Men han var trevlig och tror jag skötte mig. Han kommer och hälsar på imorgon bitti. Nu ska jag ta och hugga in på lite kycklingsallad. Ikväll väljer jag att se Allsång på Skansen. Slänger in ett kort från när vi var där förra året. Visst ja, måste bara säga att jag älskar vädret också! ÄNTLIGEN SOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar