måndag 22 juni 2009

What goes on between us no one has to know

Gårdagen var mycket trevlig! Tog en sväng på stan med Erri och kom hem med två t-shirts från rean på H&M. Sa hej då eftersom hon skulle tuffa tåg hem och jag åkte iväg till Lollo där det vankades tårta och saft! Mys värre med massa trevligt folk. Vi körde Maffia och jag lyckades återigen vara den enda som dödade staden, tummen upp!
-Men jag är helt säker! Det är Lollo som är maffian!
- Bra! Då hänger vi Johannes!
Vissa hade ju missuppfattat hela grejen lite haha! Sen blev det hem och lite mat och lite film. Valet föll på Marie Antoinette som är ett drama om en gammal fransk drottning. Helt sjukt hur det gick till på den tiden (slutet på 1700-talet). Hon hade liksom 10-15 pers som skulle hjälpa henne klä på sig på morgonen och det enda alla ville var att hon skulle få barn. Utan barn var äktenskapet i princip en katastrof. Lägg till hur mycket blingbling och krusiduller som helst så fattar ni. Ni som kan er historia vet att det inte gick så vidare bra för henne och hennes familj. Hon blev halshuggen. Fast det fick man inte se i filmen, men iafall.

Idag var det upp tidigt och jag började jobba vid 7. Bakade massa bröd och sen har det blivit lite plocka och lite kassa. Slutade två så det var skönt! Blir nog bara lugnt ikväll för börjar 7 imorgon också. Göran måste ha fått för sig jag är morgonpigg vilket tyvärr för min del inte stämmer. Bilder från helgen kommer upp senare under kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar