tisdag 9 juni 2009

Fake it till you make it

Prommisen igår med vovven gick igenom vår vackra stadspark. Den var för tillfället invarderad av några hundra glada studenter som spelade brännboll och hade det allmänt kul. Brännbollen var den enda av studentaktiviteterna jag missade (inte betygsutdelningen dagen efter som E trodde haha). Annars har varit två ganska intensiva dagar på Hemköp! Hade kassan hela kvällen igår. Trodde inte du heller att folk handlade massa mat efter kl 21? Tänk om! Det visade sig att bil efter bil rullade in på parkeringen och jag och Johanna hade bra med kö nästan hela tiden mellan 21-23. Förklaringen ligger i att jag tror vi är den enda butiken som har öppet så pass sent.

Klockan ringde i morse och tio var jag åter på plats. Var med Anders i charken idag. Trevlig prick! Fick massa varor så har plockat nästan hela dagen och så visade Anders hur man grillar kycklingen. Dom var inte så mysiga när dom var råa kan jag meddela! Men jag är ju inte den som är den så det var bara dra på sig handskar och rycka in. Nu kan jag det också! Imorgon ska Göran lära mig baka säger han? Återkommer med rapport!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar