fredag 5 juni 2009

You're the one that I want

Det blev lite ändrade planer idag. Tio börjarde jag jobba! Fick veta att jag skull hjälpa Ulla i charken idag så vi satte igång. Tydligen hade det blivit någon miss i beställningen så vi fick inte hem så mycket varor som vi skulle ha fått. Vi var alltså klara vid lunch. Hoppade över och plockade grejer på kolonial isället. Sedan kom det en specialare. Det kändes stort som M hade sagt. Jag fick i uppdrag att gå igenom hela buiken på varor som vi visste var på gång att gå ut under juni och sätta ner det som fanns kvar till halva priset. Vi snackar olja, sylt, nötter och sånt. Superbra för nu har jag mycket bätre koll på alla varor. Blev ropad till kassan en sväng och fick hjälpa Johan lite eftersom han är helt grön. Blev ingen dansbandshingst ikväll. Erri mådde inte riktigt bra och jag kände mig allmänt trött och slut. Vi laddar för det lutande torget imorgon istället! Det sägs att hunden är människans bästa vän. Här är ett bevis!

1 kommentar:

  1. Det va synd ni inte kom till Uppsala i fredags men det kommer fler gånger :)

    SvaraRadera