fredag 24 april 2009

Äntligen fredag!

Uppe med tuppen idag. En tidig lektion stog på schemat på ämnet PM genomgång med Joel. Tog min alltid lika pålitliga cykel bort till gamla juridikum där Louise och Denis väntade. Sara dök också upp och fyra till som jag inte känner. Rätt kul att jag känner så många i gruppen med tanke på att vi var 8 av totalt 300 elever i vår kull så att säga. Lite genomgång och så fick vi tillbaka våra PM. Det gick helt okej, jag är nöjd! Skönt att kunna släppa lite på pressen inför hemtentan på måndag! En sväng in på Ica på vägen hem och nu ska jag ta mig an dom sista rättsfallen jag har kvar i häftet. Sedan är skadeståndsrätten ett avslutat kapitel och arbetsrätten tar vid. Ska faktiskt bli rätt kul! Något som man själv kan ha nytta av och som alla kan relatera till liksom. Nu tar jag plats på balkongen i det underbara vädret. Ut i solen med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar