torsdag 23 april 2009

You know we had it all

Verkar som det var fler än jag som inte hade en sån där riktig toppendag igår. Men nu vänder det ska ni se!

Idag ringde klockan vid åtta. Hoppade faktiskt över promenaden idag för jag kände att jag verkligen behövde den där timmen till att plugga istället. Ska ta en sväng nu ikväll istället! Vid elva mötte jag upp mina vänner på Jontes igen och sen hade vi det sista seminariet på skadeståndsrätten. Peter var sjuk så vi hade en galen professor som heter Henrik istället. Ganska underhållande även om det blev lite improviserat. Men han är förlåten eftersom han blev inringd sent igår kväll. Sedan var det bara trampa hem och här sitter jag nu! Har styrt upp lite som behövdes styras upp också!

Måste säga att den här veckan har gått väldigt fort. Imorgon får jag tillbaka min PM. Lite nervös faktiskt. Rapporterna sa först att lärarna varit väldigt snälla när dom rättat och att många hade fått fina poäng men idag fick jag höra om en halv grupp som blivit underkända. Aja, jag har gjort mitt bästa och sen är det upp till Joel att bestämma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar