onsdag 8 april 2009

Påsklov!

Idag hade vi sista seminariet före påsk! Döda kalvar och brytna ben i fotbollsmatcher stog på schemat. Inte helt trevliga ämnen men tycker vi kom fram till ganska så bra lösningar ändå till slut! Puss och kram och glad påsk till folket och sen trampade jag snabbt iväg till stationen. Helt omöjligt att få en plats att ställa cykeln på! Hittade en till slut i vilket fall och kom precis i tid för att se tåget rulla in. Hem och säga hej då till familjen som åker till fjällen utan mig. Tack för den liksom. Jag och Eddi får klara oss själva helt enkelt. Men vi har ju 180 kvadrat att leka på så det ska nog gå bra! En prommis med Lina har vi också hunnit med.

Imorgon blir det jobba 10-15 och sen rida Ebba. Prickade ju in att vara hästvakt också! Blir en sväng till mormor sen som rycker in och hjälper mig lite med Eddi imorgon. Nu blir det lite tv!

1 kommentar:

  1. Men jossan, jag sa ju att jag kunde hjälpa till med eddi!! ;D HAHAHAHAHA. <3

    SvaraRadera