torsdag 16 april 2009

I say I don´t when I need you so

Efter morgonprommisen i vanlig ordning gjorde jag mig redo för skolan. Tog på mig kappan och då flyger en knapp. Perfekt... Någon nytta ska man väl ha av det där MVG man fick på högstadiet så jag ryckte nål och tråd och snart var den på plats igen. Sen blev det trampa på i 100 knyck in till Jontes. Där var det 90-tals nostalgi på hög nivå i högtalarna! Vi snackar Aqua, Hanson och Spice Girls. Vi lämnade stugan och hade seminarium. Vår klass är för härlig!
- Alla som har åkt skateboard någon gång har varit på ett industriområde. Du är ju från Västerås, där är det industriområden överallt!
- Men det är ju bara nere i hamnen. Där maffian håller till!

Jag hoppade på cykeln och trampade ner till tåget och åkte mot Stockholm. Blev lite ändrade planer men mötte i vilket fall upp Erri. Blev lite mat på Sandys och sen en sväng till Söder. Kan bara konstatera att vi är bäst på det där med att köpa plektrum! Sedan drog vi ut till Vällingby där Rasmus och Carro var igång och riggade upp. Dom hade med sig Kim och Janet från Made in Sweden. Laila Bagge var också på plats liksom hennes sjukt söta son. Dom sjöng och signerade lite medan Rasmus gick in i rollen som barnvakt med hull och hår. Kim fick sina grejer av Erri och Laila blev lite impad över vilken koll vi hade! Sedan kollade vi runt i lite butiker före vi drog in till stan igen och jag lämnade Erri för denna gången. Förhoppningsvis tar vi en dejt snart igen. Dagens fråga blir vart sjutton alla öppna ATG ombud finns när man behöver dom? Helt sjukt. Tur man har kontakter säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar