tisdag 28 april 2009

Livet rullar vidare!

I morse var det då dags att kliva upp och cykla iväg till skolan med hemtentan i högsta hugg! Fick med mig Johannas också. Dagens snyggaste entré gjorde Nina när hon studsade ur en taxi och kutade in i full fart. Hon var lite sen på grund av tågtrubbel men allt löste sig till slut. Fick med mig Louise, Maria och Josefina på tåget! Tycker fortfarande det är lite kul att vi heter likadant. Heter du Anna, Linda eller Maria så förstår jag att det inte känns lika spännande men Josefina är trots allt inte sådär jättevanligt. Hemma i Gävle väntade pappa på mig och efter lunch drog jag ut och letade jobb. Gick från söder via stan mot norr. Förhoppningsvis får jag något napp. Sen bara hem och slappa. Nu börjar visst en film! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar