tisdag 7 april 2009

What goes around comes around

Började dagen med en liten prommis. Vädret var dock inte riktigt lika mysigt idag men skam den som ger sig! Har upptäckt att jag blir sjukt mycket piggare på dagen av den där lilla svängen på morgonen så den är här för att stanna. Drog iväg och mötte upp basgruppen vid elva och sedan pratade vi lite om våra tre fall som vi hade till idag. Blev klara lite tidigare så jag och Cornelia tog en sväng förbi och lämnade in våra anmälningar till T3! Blev en sväng förbi Gina också, dock utan kassar med oss hem. Seminariet gick väl helt okej och sedan trampade jag och Björn hem. Blev lite plugga och sånt ikväll med. Sedan gjorde jag det enda rätta och åkte och köpte lite godis, tog alla kuddar i lägenheten och kröp upp i sängen med min Sex and the City box! Klarade av 6 avsnitt tror jag. Är inne i en sån period nu... Har packat väskan till imorgon och nu blir det snart sängen. Ny dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar