lördag 11 april 2009

My heart was running in to love at first sight

Åkte ut med Eddi till Hästmuren i morse. Det är mitt lilla smultronställe. Mitt ute i ingenstans och sällan några andra i närheten. Dessutom en perfekt längd på rundan med bra väg. Like it! Sedan åkte jag hem och spenderade några timmar i bikini i en solstol på altanen. Okej, det var inte jättevarmt i luften men eftersom vår altan är inglasad så går det att öppna bara lite så solen kommer in och så har man lä på alla andra sidor. Dessutom var det riktigt varmt i solen! Lite snack med folket på msn och sen drog jag till mormor för att äta påskmat! Dock hade hon bara det godaste. Hon är bra min mormor! Vi kollade Robinson samtidigt som vi åt lite glass med frukt. Blev en film också! The wedding date som gick på tv4. Ganska söt faktiskt. Lite Pretty Woman fast tvärt om typ. Nu blir det nog snart sängen. Sov gott och gör inget som inte jag skulle ha gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar