onsdag 22 april 2009

The words you say to me are unlike anything that’s ever been said

Okej. Det har varit en rätt så tuff dag i Jossans liv! Sms terror av lilla Erri i morse. Hoppas allt har gått bra iafall och att dom kom fram som dom skulle! Tog en morgonprommis och så i vilket fall och sen lite slösurfande och plugg. När Mattias vaknat till liv städade vi hela lägenheten och tvättade. Emma ringde med lite dåliga besked. Nu litar jag på dig Niklas! Håller tummarna. Blev en sväng till Siba också och kom hem med en skrivare. Har ju sagt ett bra tag nu att jag ska köpa en men det har liksom inte blivit av. Så jag tog tag i saken och har nu en ny kompis på skivbordet. Har testat och den funkar också! Myckte bra, mycket bra. Något jag fick lära mig idag är också att det är lite svårt att cykla hem med en skrivare. Hade den på pakethållaren och körde med ena handen och hade den andra på kartongen. Papper och grejer tog jag i korgen fram så vi kom hem hela och rena och allt var frid och fröjd. Blev i vilket fall på lite bättre humör nu när jag kollade in Roomservice! Sjukt snyggt blev det. Nu ska jag läsa igenom det sista rättsfallet och sen blir det tidig kväller. Hoppas på en lite bättre dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar