onsdag 29 april 2009

If you can dream it you can be it!

Kollade som sagt en film igår. Efter 1 timme och 40 min kom jag fram till att jo, jag hade sett den tidigare. Det var visserligen ett bra tag sedan men det säger väl ändå något om hur dålig den var.

Idag har jag fortsatt letandet efter ett sommarjobb. Dagen började lite motigt men blev snart bättre och jag fick lite positiva vibbar från några ställen. Kom bara hem så ringde Göran från Hemköp så ska dit och provjobba nästa torsdag. Mitt i allt ringde Tony så ska till Coop och jobba i helgen också. Det går bra nu! Eddie kollade på mig med sina rådjursögon så blev en prommis med honom eftersom jag just missat tåget. Nu har jag ätit lite lunch och ska ta tåget som går 15,30 tillbaka till Uppsala. Ryktet går att Sveriges bästa coverband ska spela på Stocken ikväll så jag tar med mig Elin och Sandra och kollar in dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar