söndag 5 april 2009

Köpis och Eskilstuna!

Nu har jag tagit över tangenterna igen, ordningen återställd!

Lördag blev det bara lite lugnt hemma och efter lunch åkte jag ut till Valbo. Dumpade väskan på jobbet Jag vet nog varför du är här! och gick sedan och kollade läget vid scenen. Där väntade massa söta tjejer! Micke hade styrt upp vakterna fint och så småning om kom killarna också. Dom sjöng lite och sedan signerade dom i en hel evighet. Vi passade på att kolla i lite butiker under tiden. Hittade en tröja på Carlings som verkligen ville till mig. Jag som inte skulle handla men den var faktiskt på rea. Tillbaka och sa hej till killarna. Matte fick sin lite försenade födelsedagspresent Shotta med måtta! och både han och Danny förhörde mig om skolan. Erik var duktig och kom ihåg att jag jobbade på Köpis! Hej då till folket och sedan körde Annika mig till tåget där Mattias väntade. Väl i Uppsala kom lilla Erri och hälsade på! Vi åkte hem, åt lite mat och sedan blev det film med chips och dipp för hela slanten.

Idag stog Eskilstuna på planeringen. Ett år sedan precis... Aja, vi kom dit och sprang på lite trevligt folk där också! Kollade lite kläder och så blev det en lunch på Subway. Killarna kom och dagen till ära fick Erik köra minibussen. Dom hade med sig två av piloterna och Peter också! Dom sjöng lite och signerade. Var uppe och sa hej en sväng där på slutet. Tack som fan för allt...! och önskade dom lycka till inför resan till L.A. Sedan styrde vi kosan mot huvudstaden. När vi hoppat av tåget på Centralen och gått in i stora vänthallen där fick jag panik när jag inte kunde hitta min mobil. Erri ringde och vi kunde inte höra den. Rusade tillbaka till tåget som stog kvar och försökte hitta på vår vagn. Då kom två som jobbar på SJ och frågade vad vi gjorde. Förklarade läget och då tar den ena fram min mobil. Puss på honom! Den måste ha ramlat ur min ficka när jag reste mig eller något... Hoppade på tåget hem mot Uppsala igen och kom hem utan vidare missöden. Nu film!

5 kommentarer:

  1. Kommentar på vääääääääääääg ;)

    SvaraRadera
  2. Dessutom verkar det ju som att du haft det trevligt med grabbarna, mys! & hade jag tappat bort min mobil sådär så vet jag inte vad jag hade gjort.. Vågar inte ens tänka på hur den paniken hade varit!!! :O

    SvaraRadera
  3. du, vi tittade på MASSA kläder skulle jag säga, in och ut ur provrummen gång på gång ;)
    men ändå inget med hem, ganska ra! måste spara på stålarna! :)

    SvaraRadera
  4. haha matte blev mycket glader för presenten, vi gjorde rätt som köpte den alltså ;D
    tacktack för lördagen :) <3

    SvaraRadera
  5. jossan!! erik körde bilen från valbo åxå om du inte visste det :O

    SvaraRadera