fredag 3 april 2009

Gävle igen!

Som ni kanske anade så hade jag en pluggadag igår. Hände inte så mycket mer spännande än så. En sväng till Ica också. Eller det blev två för jag glömde jästen första gången. Det var typ det.

Idag började jag dagen med en morgonprommis i det underbara vädret igen. Har kommit in i ett bra flyt nu märker jag! Ett bra sätt att starta dagen på, helt klart. Försökte få med mig Mattias idag men det gick väl sådär. Efter lite ditt och datt knallade jag iväg till skolan för att möta upp Cornelia och Kristian och prata skadestånd. Sen var det dags för seminarium på samma ämne. Vi hade en ny lärare som heter Peter. Lite kul att det står PS på scemat. Anyway, han verkar bra. Vi snackade tjurar, krukor och sånt. Ganska så underhållande måste jag säga! Gick till tåget där jag mötte upp Mattias och Fabian och sedan bar det av till Gävle. Nu är jag hemma och ryktet går att det snart är dags för mat så nu hinner jag inte med det här längre. Ha en trevlig kväll nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar