torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag!

Klockan ringde vid sju och sen dess har det typ varit full fart. En timmes prommis med Eddi i det halvtråkiga vädret. Kul i vilket fall med lite sällskap på morgonen sådär, i Uppsala har jag ju gått själv. Efter frukost, dusch och lite trevliga mail hoppade jag in i bilen och åkte ut mot jobbet. Jobbade bara 10-15 så det var rätt skönt! Trodde det skulle bli en rätt lugn dag med tanke på att jag hade shoppen nere vid Byggkassorna. Dock bestämde sig dom flesta maskiner för att lägga av på ett eller annat sätt. Allt från kvittorullar som inte ville funka till att stationen där alla hämtar ut sin scanner hakade upp sig. Allt löste sig till slut i vilket fall! Gulliga som dom är på jobbet så fick alla en liten godisväska med sig hem istället för påskägg. Åkte till stallet och tog ut Ebba på en sväng. Är ju hästvakt eftersom Annica är i Umeå. När jag kom tillbaka var Eva i stallet och hade med ett påskägg till mig! Nummer två kunde bockas av och nummer tre hade mormor lämnat på bänken hemma. Hade glömt hur barnsligt roligt det är med sånt där! Var hemma en liten stund och sen gick jag till mormor, åt lite mat och snackade lite skit. Hon är bra min mormor. Glad påsk på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar